29 aprill 2009

Aianduskauplused

Hansaplant on minu vaieldamatu lemmik. Just personali pärast, sest ma olen ikka päris juhm veel nendes asjades ja nad vastavad viisakalt igale "lollile" küsimusele. Tiit ohkab iga kord kui jälle mingist taimest vaimustusse satun :) Viimati ta küsis Hansaplantis et kas nad meeste peale pole mõelnud, et millega mehed saaksid oma aega sisustada samal ajal kui naised vaimustunult igat taime näpivad. Ja talle vastati et neil on küll mõttes olnud ka mingi meestenurk teha. Ma ei tea siis kas seal tulevad tööriistad või aiatraktorid või puussepa nurgake ...

Siin siis minu viimane saak:

Fuksia:


Aasia tulikas (Johanna valik)


Daalia (Laura valik)


Selle kadaka ma ei ostnud Hansaplantist, vaid ühest teisest pisikesest aianduskauplusest mis ükskord teepeale jäi. See on huvitavate heledate laikudega:


Selle ostis mulle sünnipäevaks Tiidu ema: ( ise valisin muidugi)


Pöösasmaran, millele tulevad 5 cm läbimõõduga kollased õied:

Ostsin ka veel kännasmustika, aga seda pildistan siis kui mustikad ka ilusasti peal.
Homme läheme siis Hiiumaale neid kõiki istutama.

1 kommentaar:

Alice ütles ...

oeh, need aianduskeskused on jah sellised kohad kuhu kohe nagu magnetiga tõmbab. Meil üks kohe pea et üle tee. Õnneks et meil suur aed ei ole muidu läheks kogu majapidamis raha vist sinna.

Kuigi mulle meeldivad lilled aias siis tegelikult nende kastmine on kui nuhtlus kaelas iga õhtu. Meie kliimas, kus suvi algab varem ja kestab pikemalt, ei saa ilma kastmata kohe mitte hakkama.
Jään pilte ootama sinu lilledest kui nad juba istutatud.