03 märts 2010

Swedpanki krediitkaardi preemiaprogramm

Swedpank jagab krediitkaardi kasutamise eest punkte. Iga aasta alguses saab siis nende punktide eest kingituse valida. Kuna ma krediitkaarti väga vähe kasutan, koguneb mulle vähe punkte. Ühel aastal valisin kingituseks küünelaki, teisel aastal lastele lauamängu, nüüd mõtlesin et maiustan veidi ja valisin mini tordi firmalt Frens Catering. Ega mu väheste punktide eest midagi muud polekski saanud. Eelnevatel aastatel on kingitus tasuta koju toodud, aga kuna nüüd on säästuaeg peab igaüks ise kingile järgi minema siis vastavasse firmasse või kauplusesse kes kingi on välja pannud.
Kui lõpuks jõudsin oma kingile järgi pidin pikali kukkuma. Mulle ulatati tordi asemel KOOK. Tegelikult oli kõik õige, aga kui reklaamis oli tort, siis ma kujutasin ette et on ka tort. Selline väiksem tort. Aga mitte nii väike. Aga see-eest oli see kõik kuidagi nii naljakas. Hea tuju oli koju sõites terve tee. Jagamise lihtsustas see et Johannes ei soovinud. Neljaks ikka kooki tunduvalt kergem lõigata kui viieks. Aga maitses hea.
Et siis selle koogi kätte saada pidin ma selle kolm päeva ette tellima, tund aega varem töölt ära minema, et sellele järgi jõuda.

1 kommentaar:

Alice ütles ...

Tyypiline Ha aha ha