26 jaanuar 2011

Marta 3-kuune

Marta on meil üks pisemaid lapsi. 3-kuuselt siis kaalub 5310g ja on 61,5 cm pikk. Johanna kes sündis Martast kilo kergemana kaalus 3-kuuselt 5400g. Ju on mu piim seekord lahjem :) Johanna hakkas ka mingil ajal lisatoitu saama, aga enam ei mäleta kahjuks kui vanalt. Marta siis siiani vaid rinnatoidul ja vaid rinnast. Pole ma viitsinud nende pumpamiste ja pudelitega jamada. Siiani oleme hakkama saanud.
Pereõe käest saime kiita, reaktsioonid ja kõik muu on eakohane.
Martale meeldib seltskond ja selle puudust tal ei ole. Pruugib tal vaid kurjemat ja nõudlikumat häält teha kui igast maja nurgast jookseb keegi kohale. Ja kui õnnelikud suuremad on kui Marta neile mõne naeratuse kingib. Häälega veel ei naera aga naeratusi jagab heldelt kas siis mõnele pereliikmele või mängiasjadele.








Oma tegelustekil mängukaare all veedab aega juba päris meelsasti. Asju veel ei haara aga kui piisavalt madalale riputatud mänguasi kogemata haardesse jääb siis liigub see küll kiiresti suu poole. Näpud maitsevad ka hästi.

Kõige rohkem meeldib palja tagumikuga siputada. Ka siis kui tuba pole just kõige soojem. Ilmselt on ta juba sellega ka harjunud ja karastunud.
Keerama pole veel hakanud. Keerab vaid külili, ja nüüd oskab juba ka selili tagasi keerata.
Kõhuli olla eriti ei meeldi, aga kael on päris tugev, tõstab pead kõhuli olles päris kõrgele. Aga ta ei saa veel aru et kui kätele natuke toetuda on kõhuli olles kergem. Ajab käed kõrvale ja tõstab jalad üles, loomulikult on nii paha olla.


Vaikselt hakkab ka mingisugune päevareziim paika loksuma. Öösel magab 6-7 tundi järjest oma voodis ja siis peale väikest sööki minu kõrval veel kuni 2 tundi otsa, siis tund üleval ja jälle tunnine uinak. Peale seda hakkame õue sättima. Õues magab vastavalt ilmale 2-3 tundi ja peale seda veel 2 tundi toas otsa. Kokku siis päevaund 4-5 tundi. Kui läheb hästi ja ma taban ära millal tal uni hakkab tulema, magab ta enne ööund veel tunnikese, aga seda harva. Õhtul tahab ta olla palju süles ja süüa iga tunni või pooleteise tagant. Olen üritanud ikka 2 tundi vahet pidada aga tihti see ei õnnestu.
Tundub et meil jälle rõõmus, suhteliselt rahulik, terve laps.



5 kommentaari:

Alice ütles ...

Ma just huvi parast lugesin Greta 3 kuust sissekannet (nyyd saan tunda kui tore et ma seda siis tegin) ning voin oelda et Greta oli siis 60 cm ja kaalus 6,5 (vist) kilo. Esimesed hambad tulid tal ka 3 kuuselt ja keeras ennast kylili ja tagasi NING raakis hasti palju.

Teie piiga aga on pikk ja peenike ja vaga tubli. Ma lihtsalt ei suuda uskuda et juba 3 kuud moodas. Kas sulle endale ka tundub et aeg on ruttu lainud?

Ning veel arvan ma et Marta on vaga issi nagu

Kersti ütles ...

Aeg läheb ruttu jah, nii kahju. Ma mõtlesin ka Greta kohta lugeda, aga pole veel jõudnud.
Pereõde ütles et nii teie pere laste nägu :D
Meie issil on nina otsas lohk, kui näpuga katsuda siis tundub et auk lausa ja Johanna on ainuke kes on selle pärinud :)

Tarja ütles ...

Oi kui vahvad pildid :)
Ja Marta on nii asjalik piltidel :) Ja eks ta sellepärast kasvab kiiresti, et teistele lastele kasvus järgi jõuda.
Tublid olete!

Alice ütles ...

no nii teen su elu kergemaks
http://knightscastle-alice.blogspot.com/2009/06/3-kuune-greta.html

Kersti ütles ...

Tänan, asun kohe lugema :)