26 august 2013

Kududa, kududa, kududa, jah :)

Ma arvan et see ei tule kellegile üllatuseks et mulle meeldib teha käsitööd. Kõige rohkem meeldib kududa ja kõige lemmikum linn on Haapsalu ja kõige suurem kirg on Haapsalu sallid. Ah, kui võrratud on nad. Vaadake ise
http://dianalaegas.blogspot.com/2013/08/pitsipaev-2013-haapsalus.html?spref=fb
 Mul endalgi 2tk varrastel ... üks läheb kingituseks ja teine, rätt, on mulle endale. See teine on üks pikemaajalisem projekt aga põhiosa on juba üle poole valmis. Räti algust saab piiluda siit Ma pole küll veel jõudnud kõige keerukama osani mis on äärepitsi kudumine ja selle külge õmblemine ...
Nüüd tuleb ka Helga Rüütli sallide raamat endale hankida lisaks Haapsalu sallid ja Haapsalu rätid raamatule.
Teiseks nõrkuseks on kirikindad. Ma pole küll veel ühtegi paari teinud ja kindel ei saa olla aga ma arvan et mulle meeldiks neid kududa. Mulle meeldib see et need kindad ja mustrid on meie esiemade pärandist.
Siin mõned näited: http://www.isetegija.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=4813

Kommentaare ei ole: