27 jaanuar 2015

Emme ma tahan endale väikest õde

on lause mida ma olen kuulnud juba kuust kuusse ... 
Teinekord soovib lihtsalt väikest beebit. Seletan et väikese beebi saab ta siis kui suureks kasvab ja ise oma beebi saab. Beebisid valib ta isegi televiisorireklaamidest: näe emme ma tahan sellist kollaste juustega beebit. Tal on isegi nimi, Blissa, valmis mõeldud.
Iga päev küsis: emme millal meile tuleb beebi.

Nüüd ta hakkab aru saama et väikest õde ei saa ta mitte kunagi (Tiidust muidugi ei tea, khm khm :)) Ma ei saa väita et väikesed beebid mul beebisoovi ei tekita, aga nüüd hakkab juba tekkima ka natuke oma aega. Mul on ju väikesed lapsed olnud 16 aastat järjest. Kui Laura oli 3,5 sündis Johanna. Kui Laura oli 5 ja Johanna oli 1 sündis Johannes. Siis oli väike vahe. Kui Laura oli 12, Johanna oli 8 ja Johannes oli 7 sündis Marta. No Martat sai ka 2 aastat oodatud. Marta ootusega oli ka palju probleeme, ma arvan et arstid minestaksid kui ütleksid et jälle lapseootel olen. Kuigi ma polnud ka ju teab mis vana, ainult 39 ja neljas laps. Praegu saavad rõõmsalt pesamunasid Tiidu klassiõed (44a.) ja teised tuttavad (46.a.) See viimane ka muidugi suurte probleemidega, aga tänapäeva meditsiinivõimaluste juures läks kõik hästi.

Kogu elu ja jutt käib meil ümber beebi. Ja nukk beebi ei sobi. Päris beebi peab olema.
Eile õhtul ta arvas et ta lõpetab lasteaia ära aga  koolist peab loobuma et siis sünnib tal beebi ...


1 kommentaar:

Alice ütles ...

Meil oli ka üksvahe see beebi saamise teema. Kuskil nii 3 aasta vanuselt. Seda aga alti just selle nurga alt, et laps tahtis emaks saada mitte endale õde või venda. Õde on meil küsitud vaid paaril korral :)