03 märts 2015

2 reisi mandrile

 Kaks nädalat järjest käisin reedel-laupäeval Tallinnas. Üldiselt käin seal väga väga harva. Asja nagu eriti pole ja ega midagi ei tõmba sinna ka :)
Ühel nädalavahetusel käisime ema-isa-Martini sünnipäevadel. Reede õhtul läksime bussiga Marta ja Johannaga. Johannes ja Laura jäid kodu valvama. Laura pidi mind ka tööl laupäeval asendama :)

Järgmisel reedel sõitsime Tallinnasse Martaga kahekesi ja juba hommikul vara kuna mul oli päevaks pandud juusuri-stilisti juurde aeg mis on Ave eelmise aasta sünnipäevakingitus :) Nii lühikesi juukseid pole mul enne olnud ja ma olen ülirahul.

Vapianos lõunatamas

Õhtul sõitsime külla Triinule, kus me pole ka käinud vist ligi 2 aastat.


Tüdrukud hambaarsti mängimas :)

Lisaks juuksurile oli mul mandril käigu põhjuseks veel meie traditsiooniline vabariigi aastapäeva koosistumine sõpradega.
Seekord olime külas Mail Keila-Joal ja samas saime ka külastada vastremonditud Keila-Joa lossi. 


Loss kuulus viimati perekond Volkonskitele. Siis vist riik omastas selle  ja oli juttu isegi sinna teha presidendi suvila. Kuna riigil siiski raha ei leidunud pani ta selle müüki. Õnneks ostis lossi üks ülirikas Vene ärimees, kes lossi eestlaste jaoks korda tegi.
Loss nägi enne välja selline:

























Kommentaare ei ole: