01 märts 2011

Beebikool

Mul polnud küll plaanis kuhugi beebikooli minna, vähemalt polnud ma veel selle peale mõelnud. Aga kuna poes üks naisterahvas mind nii armsasti sinna kutsus siis mõtlesin minna kaema.
Päris beebikooliks seda vist nimetada ei saa, sest sellised kus mina käinud olen on ikka natuke teist moodi. Pigem on see koduste laste koos mängimine ja emmed saavad omavahel suhelda. Väikene laulu osa on ka.
Lapsed on seal väga erinevas vanuses. Marta siis kõige pisem ja vanim üle aasta vana. Kuna siin lapsi nii vähe siis ei olegi võimalik teha midagi sama vanustele.
Ükspäev peeti sünnipäeva vahepeal aastaseks saanutele. Nii armas oli.
Igaljuhul olen juba mõned korrad käinud ja käin kindlasti ka edaspidi ja maksab see ka vaid 1€ :)

3 kommentaari:

Alice ütles ...

just motlesin et huvitav kuidas teil laheb ja mida teete. Oled sa kindel et sedakohta kutsutakse beebikooliks ja mitte beebigrupiks. Meil ka selliseid siin igal pool kuigi ma Gretaga otseselt nii noorelt veel kuskil grupis ei kainud (vist ainult beebiviipe keele grupis aga seda vist siis kui ta 4 kuune oli).

Kirjuta aga veel ja pilte ka palun

Kersti ütles ...

Kirjutasin veel ja pilte on ka :)
Beebikoolideks kutsutakse siin jah, seda ka sest kuulutusel on ka nii kirjas.
Tabasalus tegi seda muusikakooli õpetaja ja see sisaldas palju muusikat, massaazi, rütmikat, tantsu ja mängu vastavalt siis vanusele.
Siin oli ka beebide ujumine aga hetkel pole juhendajat.

Metsamarja ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.