18 märts 2011

Käsitööst

Küll mul olid suured plaanid. Mõtlesin et mida kõike ma pikkadel talveõhtutel koon ja heegeldan ja õmblen. Nüüd on millegipärast suured süümepiinad et polegi midagi eriti teha jõudnud. Kuhu see aeg küll on kõik läinud ... on küll 4 last, aga eks oma süü ole ka arvutil :D Aga eks ma nokitsen vaikselt ikka kevadel ka edasi, sest kui Martat parajasti süles pole, siis telekat vaadates mul peab midagi näppude vahel olema.
Vahepeal valmis sipsik ühele väikesele armsale tüdrukule Gretale. Idee siit

ja Tiit sai veel ühe paari sokke
aga ideid on veel palju palju palju. Süüdi on rohked käsitöö blogid ja foorumid.

2 kommentaari:

Alice ütles ...

Oi ma ei teadnudgi et sa ISE selle Sipsiku tegid!!!!!
Uskumatult osav oled ja veelgi suuremad tanud selle puhul et oma aega meie kingituse tarvis kasutasid :)

Kersti ütles ...

See tegemine oli küll puhas rõõm :)