24 november 2019

Kohvikutepäevad

Nagu viimastel aastatel siis me ka sel aastal ei külastanud kohvikuid Kärdlas, kuna seal on rahavast siis ülipalju ja hinnad ülikallid. No ma olen tegelikult sel ajal tööl ka.


Käisime eelkohvikus Orjaku sadamas






Valisin tohutu hulga Laura tehtud piltide hulgast mõned, aga osad said siiski udused. Uuesti valima ja minna ei viitsi :) Olen niigi seda postitust juba nädal aega teinud.










Laura ostis Tartusse kingituseks kaasa kalashokolaadi


Õigel päeval külastasime kahte kohvikut mis asusid Kärdlast kaugel.
Esimene oli Maire talu, kes teeb ägedaid puukujusid.
 


bussipeatus














Ja teine hoopis teistmoodi kodu ja kohvik. Marta sai seal teha orienteerumismängu ja auhinnaks sai smuuti.





Seal oli ilus Bullerbi tüüpi maja ja õu. Ma ei tea miks ma rohkem pilte ei teinud ...

Ja ka seal aastal käisid meil kohvikutepäevade ajal mõned külalised


Kommentaare ei ole: