07 veebruar 2013

Talverätt Victoria

Ma ei väsi kordamast et kudumine on minu nõrkus. Mul on koguaeg midagi pooleli laual kodus, tööl, reisil kaasas :) Ma ei istu mitte hetkegi diivanil ilma et mul poleks vardad käes, v.a. siis kui Marta on süles :)
Seekord osalesin teist korda salakudumisel -  talverätt Victoria. Minu oma tuli tõeliselt suur ja soe, kuna kudusin jämedast villasest lõngast. Lõnga kulus 508g ja räti mõõdud on 240x120cm.
Mul oli suur viht seda ilusat punast lõnga mille Raasiku villavabrikust ostsin. Selel vihiga sain vaid kolmanda vihjeni. Siin tuli appi Kaili kelle käest sain teise samasuguse juurde. Siinjuures pean mainima et väga mõttekas on minna lõnga ostma mitmekesi ja osta samasuguseid lõngu :) sest suurte kudumite puhul on väga raske lõngakulu arvestada ja tihtipeale jääb lõnga puudu ja siis just seda sama juurde hankida on teinekord väga keeruline. Aga mul ikkagi ei jagunud lõngast ja serva tegin teise Raasiku värviüleminekuga lõngast, mis mul kodus leidus. Seal ka võtsin teiset värvi juppe vahelt ära ja sobitasin värve. Plaan oli teha terve äär tumepruun, no aga seda ka ei jagunud ja siis tuli selline. Tegelikult oli äär palju kollakam, aga see punane andis niipalju värvi et värvis ääre ka ühtlasemaks :)




Salakudumise korraldaja ja nende kaunite sallimustrite autori blogi on siin: http://hayleypitsid.blogspot.com/ Siit saab ka iga huviline endale oma mustri soetada.
Ja vahele jäigi vaid paar päeva kui liitusin uue salakudumisega. Mustri autoriks samuti Hayley ja siin väike piilupilt. Seekord koon imepeenikesest haapsalu salli lõngast. Kontrast missugune :)
Tegelikult on mul vahepeal veel valminud hulga kudumeid, aga nendest siis teinekord ;)

Kommentaare ei ole: