20 november 2013

Haapsalu salli moodi sall

 Nüüd siis on minu esimene Haapsalu sall valmis. Ta ei kvalifitseeru asjatundjate hulgas päris "õigeks" Haapsalu salliks. Esiteks pole ta nii pikk kui peaks (230cm) ja pisivigu on veelgi ;) Mõõdud on 79x160cm. Ma kartsin et kui veel peaks kuduma siis ma ei saa seda ealeski valmis. Sest vaja oli veel kududa äärepits ja see külge õmmelda. Mõlema tegemiseks oli mul vaid väike aimdus. Aga kõik see osutus kardetust lihtsamaks. Ajasin raamatust näpuga järge ja nii ta valmis sai. Sall läheb kingituseks ühele armsale neiule. Muster ja muud õpetused on võetud raamatust "Haapsalu sall" (Siiri Reimann, Aime Edasi)


 Sallide venitamisega läheb järjest raskemaks. Peaks kiiremas korras korralikud raamid vaatama ...


Üks elu kudumine on veel pooleli, nii palju muid töid tuleb vahele :) Praegu oleks hirmsasti kindaid vaja (Loe: kindad on juba varrastel) Üks päev oligi imelik olla kuna mul polnud MITTE MIDAGI kududa :D Mitte et ma iga päev ja koguaeg kooksin aga mul PEAB olema võimalus võtta ja kududa :)

Kommentaare ei ole: