26 veebruar 2014

Eesti 96

Vabariigi aastapäeva oleme oma sõpradega (mandri omadega) tähistanud juba kindlasti 11 aastat. Ja ikka pidulikult. Ma arvan et meil pole ühtegi aastat vahele jäänud, vist ...
Peale Hiiumaale kolimist olen mina ikka mandril käinud. Nüüd, kuna oli lausa 3 järjestikust vaba päeva, tulid nemad meile. See sai juba aasta tagasi nii kokku lepitud.
Ettevalmistused algasid mul juba vähemalt nädal varem. Eelkõige koristamise näol, aga kui ma ringi peale sain, siis pidin uuele ringile minema :)
Sel aastal otsustasin ka ära proovida maksapasteedi tegemise. Ükskord Triinul külas olles nägin, kui kiiresti ja lihtsalt see tal käis.


Eelmisel päeval tegime valmis koogid, leiva, maksapasteedi, kartulisalati ja ka kõik muud ettevalmistustööd mis teha andis, näiteks kartulite koorimise. Suuremad tüdrukud pandi ka tööle.


Kuni teised küpsetasid, sõi Marta kogu ülejäänud või ära :)



Külaliste tehtud kilu snäkid:






Eestile temaatiliselt kama kook:


3 kommentaari:

Alice ütles ...

Isegi mina olen maksapasteeti teinud :)

Kersti ütles ...

:)
Ma teen kindlasti veel, aga siis kui ka sööjaid tuleb, meil peres seda keegi peale minu ei söö :(
Viiendal päeval teraröstsaiaga oli ikka väga väga hea.

Kristel ütles ...

Väga kaunis laud! Kadestan!