29 september 2014

Sokirivi

Arusaadavalt pesen ma palju pesu. Eriti nädalavahetustel kui Tiit ja Laura oma musta pesuga koju tulevad. Sel nädalavahetusel tõi laura oma voodipesu ka pessu ja Johanna otsustas ka voodipesu vahetada. Nii et selle nädalavahetuse ja tänasega pesin 9 masinatäit pesu.  Kõige rohkem hämmastab mind sokkide rivi. Ja see on vaid 1 masinatäiest. Igas masinatäies muidugi sokke pole, aga ma pesen tumedat ja punast pesu eraldi ja seal oli ka sokke ja samasugune sokirivi oli ka eelmisel nädalavahetusel. Eelmisel nädalal ostsime juba pesulõkse juurde kuna rohked sokid vajavad palju lõkse.
Kui Laura oli just sündinud käisime sõbranna perel külas ja ma nägin tal kotitäit üksikuid sokke. Ma ei saanud aru kuidas selline asi saab juhtuda ... Nüüd on mul ka, küll väiksem, aga siiski kotitäis üksikuid sokke ... Mõndadel tuleb muidugi paariline välja, aga osad on juba kaua kaua oma paarilist oodanud. Me oleme vahepeal kappe ja kapialuseid korduvalt koristanud ja sorteerinud ja mul pole õrna aimu ka kus need paarilised võiksid olla. 


Nüüd ootab see 9 masinatäit triikimist ja kokku lappamist. Laura küll läks oma pesuga juba eile bussi peale :)

5 kommentaari:

Alice ütles ...

Ma tean küll, et teil suur pere, aga ma ei suuda ikkagi ette kujutada kuidas on võimalik 9 pesumasinatäit kokku saada? Mulle hullult meeldib pesu pesta (masinaga siis :) ja ma pean siin mitu nädalat ootama enne kui saan masina täie kätte. Voodipesu vahetus päeval saan ühe, sest kuigi just paar asja jäävad sellest ühest välja siis ma ju nagu nii panen uued komplektid ja need üle jäänud linad saavad oodata kui pesu on küllaldaselt järgmiseks masinatäieks.

Meil sokid kaduma ei lähe aga kadunud sokke otsi ka tekikottidest. Kui koos pesta siis vahel lupsavad pesus sinna sisse :)

Kersti ütles ...

Need sokid on juba enne pesu kadunud :) Jalast võttes ei panda paari ja siis leian ühe soki kaupa ...
Meil on ju ikkagi 5 suurt inimest, kellel on suured riided ja võtavad palju ruumi. Kuna Laural on suur 2-inimese tekk ja mitu patja siis tema voodipesu on terve masinatäis.
Seekord oli ka palju saunalinu ja pessu läks Laura päevatekk ja nii see koguneb :) Eks nüüd läheb küll jälle nädal kui uue masinatäie kokku saan.

Alice ütles ...

No, seda muidugi. Teil seal ju aastaringselt ilm ka teistsugusem ja lapsed käivad koolis tavaliste riietega.
Meil ei määri kodus keegi riideid. Pete on ka nii puhas 'poiss' et no ei ole kohe mitte midagi pesta. Õues pole pori ka milles püherdamas käia ja nii ma siis võingi siin vaid pesu pesemisest unistada.

Muideks, suvel Eestis olles panin ma tähele kuidas seal riideid läksid palju kiiremini mustaks. Ma ei saanud sellest aru kuidas või miks? Ma ju ei teinud seal midagi teistsugust kui siin kodus. Käisin linnas ja sõitsin autoga jne, aga riided määrdusid. Tolmu nagu ka kuskil õhus ei näinud seega ma ei saa aru milles vahe? Juba eelmisel aastal mõtlesin sellele.

Alice ütles ...

Kas sa pärast triigid ka selle suure hunniku pesu ära?

Kersti ütles ...

Marta saab igal hommikul puhta pluusi ja sukad või sokid.
Koolis nad käivad ikka eraldi riietega, st. koju tulles vahetavad ära. Päris koolivormi küll enam pole, aga nõutud on triiksärk või kraega pluus.
Tead, teinekord ma viin Johannale riided tagasi, kuna olen tal seda vaid korra seljas näinud. Ta meil ju nii mugav et ei viitsi kokku panna ja kappi, palju lihtsam on ju mustapesukasti visata ja siis triigitud asja tagasi saada. :S
Pesu ja särke me ikka vahetame tihti, me pole küll väga hirmsad higistajad, aga mingi higilõhn ikka juurde tekib :)
Ma triigin pesu kui mul pole aega nöörilt korjates seda ilusti kokku lapata. Kui kiiruga korvi kortsu viskan siis paari päeva pärast vaatab sealt tõeline kortsuhunnik vastu. Kõiki asju ei triigi aga triikimislaua peal on ka pesu lihtsalt kokku lapata lihtsam.