31 detsember 2015

Jõulueelsed nädalad.

Siin on Marta jõulueelsete nädalate esinemisplaan. Ülevalpool on lasteaiaga esinemised laulude ja salmidega, alumised tantsurühma esinemised. Enamuses lapsed viidi ja toodi, ise ei pidanud midagi organiseerima.


Enne seda kõike, 14.detsembril, oli Marta enda jõulupidu lasteaias. Kuna ma pidin ise minema Pärnu Haiglasse ühele väikesele protseduurile, siis mina peost osa ei saanud. Johanna pidi olema see tubli kes pidi Marta hommikul üles saama, lasteaeda viima ja peale seda ise kooli jõudma. Peol esindas meid ka Johanna. Kuna ta ligemale/ettepoole minna ei julgenud vaid seisis taga seina ääres siis need videod on nagu on.




Ettetantsimisel näidatakse mida lapsed esimesel poolaastal õppinud on.








Johanna rühm tantsis nii kiiret ja keerulist tantsu et mul ei õnnestunudki teda fotokaga korralikult tabada. Panen siia ühe udukogu siiski mälestuseks.


Huvikooli jõulupeol käis Martaga Laura, kuna mina olin tööl. Laural algas koolivaheaeg 2 päeva enne teisi ja on ka paar päeva pikem. Kokku 3 nädalat :)



 
Ja nüüd siia jõulupostituste vahele: Head vana aasta lõppu! 
Kohe hakkan kooki tegema ja siia blogisse sel aastal enam ei satu :)

Kommentaare ei ole: