10 mai 2020

Piirangute ajal

on paljudel inimestel rohkem aega kodusteks toimetusteks.
Tiit pole nii pikalt siin Hiiumaa kodus olla saanudki. Oleme elanud siin 10 aastat.
Ma arvan et ta täitsa nautis õhtuti peale töötegemist kodus nokitsemist.
Näiteks meeldib talle keevitusega "mängida" ja nii meisterdas ta batuudile vana batuudi raamist redeli


Täiesti lambist ja täiesti nullist tegi ta uue aiamööbli:


Koristas ära kuuri, kus enne oli liikuda suhteliselt võimatu:


  Kuuri oli jäänud palju eelmiste elanike asju ka ja seisid siiani kuuris mõttega et ehk läheb tarvis :) Nendest asjadest sai korraliku jaanitule.

Muud nokitsemist ja putitamist oli küll ja veel.
Martaga tegid nad linnumaja:



Mina võtsin kätte ja sorteerisin ning tellisin ära aastate 2012-2015 paberfotod. Alguses tuli pilte kokku üle 400, peale julma vähendamist tellisin 336 pilti. Nüüd tuleb nende jaoks vaadata albumid või karbid.
See sai alguse sellest et Marta vaatas Johanna, Johannese ja Laura albumeid ja küsis et kus tema album on ...
Pealegi hävis mul arvuti kõvaketas kus olid peal Marta 2 esimese eluaasta pildid. Ma polnud neid ka kuhugi mujale salvestanud. See oli lihtsalt nii ootamatu. Hea et seda blogi pean, parem valik on siia salvestatud.


No ja nagu kõik vist tänapäeval, lõikasin ka mina juukseid. Olgugi et juuksurid on meil siin koguaeg töötanud. Vanasti ajasin Johannesel ikka ise juukseid. Tiit tahtis täiesti kiilakaks. Ma ei olnud sellega nõus ja jätsin 3mm. Aga kuna tal on nii heledad juuksed, on ta pildil ikka nagu kiilakas :D



Kommentaare ei ole: