10 jaanuar 2022

November

Mul pol enam bloggerisse palju asja olnud, kuna minu sõbranna  lõpetas blogimise ja tema blogi oli ainus mida ma bloggeris jälgisin. Seega on ka minu enda blogi veidi tahaplaanile jäänud :) No ja ega pole ka midagi põrutavat juhtunud. November on tavaliselt aasta kõige masendavam kuu - pime ja porine.

Suvel kaevati meil aleviku põhitänav üles ja valmis sai kogu teeremont alles novembris.



loodiga kopp :)


 


Nüüd teevad ka meie lapsed kaks korda nädalas koroonatesti.


Käisime taaskord meie lasterikaste perede ühenduse vanematega Pärnus Viking Spa-s. Väga väga tore oli. Spa on tasemel, seltskond oli super. Lõõgastus missugune! Tundub et see saab meil traditsiooniks: põgenemine argitoimetustest ja pimedast novembrist sooja sauna.
Vaatamata piirangutele (spadesse, söögikohtadesse saab vaid vaktsineerimise või läbipõdemise tõendiga) oli hotell täis ja söögikohas ka päris palju rahvast.











Marta esines koos vastloodud mudilaskooriga, mis oli vaid kuu aega koos käinud, kooridirigendi kontsert-eksamil. Kogu kooritsükkel kus eines ka teisi koore oli Ragne loodud. Lapsed said väga hästi hakkama.






Seekord süüdati  esimese advendi puhul tuled hoopis kiriku varemete juures kasvaval kuusel. See on palju mõnusam koht kui vana Konsumi ees asuvas parklas.




Jee, saingi selle postitusega lõpule :D

2 kommentaari:

Alice ütles ...

Oi, ma loodan, et sina ikka jätkad oma blogi kirjutamisega.
Ma plaanin siiski ikka uue blogiga mingil ajal alustada, lihtsalt meie pildid jätan sealt siis välja. Ma ei tea millal see aeg küll tuleb. Ma küll sorteerin ja töötlen siin vahel pilte, aga enne ei saa uut blogi ära registreerida kui mul on uue blogi nimi olemas....nime on aga hirmus raske välja mõelda :)

Ehk üks päev siiski õnnestub. Annan sulle siis eraldi teada kui olen nii kaugele jõudnud.

Seniks jään sinu postitusi ootama ja lugema.
Ilusat uut aastet teile kõigile!

Kersti ütles ...

Ilusat uut aastat teile ka!

Jään su uut blogi ootama :)
Nime teema keeruline jah ;)