20 aprill 2022

Küpsetame, koome, heegeldame

Marta on hakanud kokkamise vastu huvi tundma. Tihtipeale teebki tema õhtusöögi või siis küpsetab midagi. Mulle sobib, sest ma ei saa söögi tegemisest mitte mingit naudingut :)

Marta valib ise retsepti ja siis koos ostame koostisained. Ühel korral valis ta pärmitaignaga küpsetise. Tal polnud aimugi milline näeb välja pärm ja kuidas tehakse pärmitainast. Aga minu suureks üllatuseks oli ta samal ajal kui mina trennis käisin valmis pusinud täiesti imelised stritslid.


Minul igal vabal hetkel tööl või kodus teleka ees on ikka vardad käes.



Ja kuna sain tellimuse sellisele kassile, heegeldasin veel lisaks mõned asjad.



Koolis valis Marta käsitöö asemel puutöö. Arvas et heegeldamist ja kudumist võin mina ka talle õpetada :)


 

Heegeldatud mustrite autor on Mari-Liis Lille. www.lilleliis.com

Kommentaare ei ole: