09 veebruar 2009

Algus

Kõik sai alguse 2008. aasta kevadel kui Tiidul tekkis idee minna Hiiumaal paari müügis olevat maja vaatama. Mina olin veel haige ja väga kehv enesetunne oli, aga olin nõus minema vaatama, sest niisama lebada oli veel nõmedam. Ilus ilm oli. Kõigepealt käisime vaatamas ühte talukohta, tol hetkel jäi minu hing sinna. Teisena käisime vaatamas maja Käina alevikus. Esmamulje ei olnud midagi erilist. Mäletan vaid ilusat roosade õitega puud ja pinki maja ääres kus istudes oli väga soe...

Mida päev edasi hakkas Hiiumaa mõte mulle järjest rohkem meeldima. Peale pikki-pikki arutelusid otsustasime linna hullumajast põgeneda. Otsustasime osta endale selle maja Käina alevikus, saagu mis saab. Otsuse võtsime vastu jaanilaupäeval. Maja omanikud olime juba juuli lõpuks. Esialgne plaan oli kolida suvel 2009. Kuid plaanid on tänaseks muutunud nii et kolimiseks läheb järgmisel suvel.

Siin siis üritangi edastada infot meie Hiiumaa teel.

Kommentaare ei ole: