16 veebruar 2009

Ja nüüd ta algas...

Algasid minu esimesed katsetused aiapidajana pühapäeval Hansaplanti kaupluses. Nagu ilmselt igas asjas on ka aiapidajale tehtud kõik võimalikult lihtsaks. Otsustasin kõike proovida kohe algusest peale ja ise istikud ette kasvatada. Ikka midagi muud on näha kuidas esimene idukene pea mullast välja pistab. Iseasi kuidas see õnnestub, aga eks seda ole näha. Tiit irvitab siiamaani minu entusiasmi üle, aga oli väga abivalmis kõike vajalikku poest välja valima. Nüüd (võibolla on need olnud ka varem, aga pole olnud kokkupuudet) on müügil väikesed tabletid, mille pistad vette ja ta paisub suuremaks ja seal sees on auguke kuhu pistad seemne ja kui sellest pallist hakkavad juured välja ronima, siis istutad selle kõigega potti. Osade taimede jaoks oli veel vara, aga panin tomatite (3 sorti) ja pika kurgi seemned mulda. Ma mõtlesin küll et alustan ühe sordiga aga poes oli valik nii suur, hoiad 2 pakki käes, et võtaks selle või võtaks selle, ei, selle, ei ma võtan mõlemad. Poes soovitatigi võtta mitu, juhuks kui midagi juhtub ja üks sort ei tärka.Igaljuhul on mul nüüd elutoa aknal minikasvuhoone :)

Kommentaare ei ole: