16 aprill 2020

Tartu

Peale Pärnust naasmist startisime järgmisel varahommikul kohe Tartusse. Me polnudki veel Laura uues üürikorteris käinud ja koolivaheaeg hakkas ka lõppema. Ühildasime reisi nii et saime ka Johannese Nõkku ära viia.
Algselt oli plaan ERMI minna (Marta on suur muuseumide fänn), aga Tartus jäi lastele silma AHHAA reklaam. Kuna oleme mõlemas juba käinud, lasime lastel valida ja AHHAA võitis.
Aga kuskilt internetist jäi silma KGB Kongide muuseum ja otsustasime ka sealt läbi käia.
(need pildid on enamuses Marta tehtud)

ja pildid AHHAAst.
Kui me viimati seal käisime oli seal üks lasterikaste perede üritus. Seekord oli seega väga veidralt vähe rahvast :)

Marta üksi tõmbas nad mõlemad üles

panime puzzle kokku :)

Laura ja tema korterikaaslaste koduloomad: 2 kassi ja jänes

need kassid olid kotiga metsa visatud ...

Kui me tavaliselt oleme Tartus olles ööbinud Hektor Hostelis siis seekord ei olnud neil neljale head pakkumist ja valisin ühe teise hotelli kus sai nö. sviidi sauna ja hommikusöögiga neljale 80€ eest. Marta küll jäi ööseks Laura juurde ja Johannes sai diivanil laiutada.
(kiiruga telefoniga tehtud pildid, aga panen siiski mälestuseks siia)

Järgmisel hommikul käis Marta Johannesega kinos ja oligi aeg viia Johannes Nõkku ühikasse ja meil pikk kodutee ees.

Marta pidi minema järgmisel hommikul kooli aga meil Tiiduga oli veel nädal aega puhkust ees. Mis sa märtsi alguses ikka muud teed kui istutad põõsaid ja maasikaid ümber :)

Enne olid põõsad keset muru ja raske niita

Nüüd on korrektselt kastis ja vähemalt paar aastat täiesti umbrohuvabad