23 oktoober 2020

Igasugust

Septembri keskel oli meil väljas 21 kraadi sooja :O


Kuna Johannes käib kodus vaid üle kolme nädala, saatsime talle 17. sünnipäeva õnnitlused läbi videokõne :)


Kuna Johannese koolis jäi üks õpetaja koroonasse, läks kogu kool nädal enne koolivaheaega kaugõppele. Kui Johannes oli koju jõudnud sai ta Terviseametilt e-kirja et on määratud isolatsiooni kuna ka tema klassiõde andis positiivse testi. Järgmisel päeval helistas Terviseamet ka üle ja küsis et kuidas tal läheb ja kuidas tervis on. Johannes sai teada et tohib käia maantee ääres jalutamas ja rattaga sõitmas ja maski sel ajal kandma ei pea :) Nüüdseks on tal 2-nädalane isolatsioon läbi ja tundub et keegi teine neil klassis haigeks ei jäänudki. Pühapäeval viib Tiit Johannese ja tema 2 sõpra kooli tagasi.

Ja juba järgmisel suvel toimuvad minu firma jaoks suured muutused, ma nimelt hakkan kolima :) Coop hakkab ehitama uut suurt Konsumit suure maantee äärde ja et ma küsisin ka endale sinna väikest pinda siis ma selle saingi. Ikka suur asi on olla oma poega seal kus käib rahvas. Kui siia jääksin oleks see paljude inimeste teekonnast palju kaugemal ja kindlasti mõjutaks see äri. 

Ühel esmaspäeva hommikul kell pool kuus kui Tiitu ära saatsin, nägin telefonist arhitekti meili, kus ta soovis teada kuhu soovin pistikupesasid. Ma ei olnud ju jõudnud veel sisustuse peale üldse mõelda ... Ja enam mul und ei tulnudki. Kell kaheksa hommikul olin juba poes letti mõõtmas ja kella 11-ks oli juba poe sisustuse paigutus enam vähem välja mõeldud ja joonis arhitektile edastatud.

Kui selle pildi storysse postitasin arvasid mitmed et algab lõpuks kauaoodatud köögiremont :) No köögiremondiga läheb veel aega, ilmselt aastaid ...

Ükspäev käis Marta Tiiduga metsas seenel kaasas. Kuna seeni eriti polnud korjas ta pohli ja tegi ise neist ka kooki.





Ka Laura 22. sünnipäevaõnnitlused läksid teele videokõne kaudu :)

Laine Belovas kes on Noarootsi Gümnaasiumi (kus õppis Laura ja praegu on seal nimekirjas ka Johanna) asutaja ja direktor, sai haridustöötaja elutööpreemia!

Tiit tegi kaupluse joonise ja joonistas ka planeeritava mööbli, kõik samas mõõtkavas et saaks mängida ja erinevaid variante proovida.

Tänaseks on mu juba ära ostetud soonseinad ja üks kahepoolne korvriiul . Tiit läkski sel nädala käruga Tallinnasse et need ära tuua. Olgugi et uut hoonet pole veel ehitama hakatudki. Küll on üles freesitud vana kardirada kuhu asemele uus pood tuleb.

Marta ostis juba augustis ära kingituse Johannesele ja nii ootas et saaks selle üle anda. Õnnestus see alles oktoobris.

Marta ise pakkis


Johannes sai kingiks ruubiku kuubiku mida ta kogub. Ma ei tea kas just kogub aga tal on neid erinevaid terve hunnik. Õnneks just sellist veel polnud.


 

Kommentaare ei ole: