12 juuli 2021

Veel vahepeal

Ühel ilusal õhtul viisime Johanna sõbrannadega pittu ja samas külastasime ise lähedalolevat Palli randa. Sääsed peletasid meid kahjuks ruttu autosse tagasi. Aga väga mõnus sume, tuulevaikne hilisõhtu oli.

Seal rannas olid kõik mugavused mõnusa õhtu veetmiseks ja ka telkimiseks. Mitu grillinurka, lauad, wc. Samas on need ka väga paljudes kohtades Hiiumaal. Hiiumaa mõistes asub Palli meie kodust päris kaugel. Kui sõita otse läbi Hiiumaa mööda kruusateed, siis 39km. kui ringiga siis 44 km kaugusel :)

Paar korda oleme käinud ka ujumas. Rand on küll meil ligidal, aga ei jõua ikka väga tihti sinna. Kui Tiidu auto remondis oli, olin mina täitsa ilma autota. Hetkel töötan ka kella seitsmeni õhtul ja siis peale seda ka enam ei jaksa minna. Kui Laura siin oli mõned päevad, siis nad käisid ise mitu korda.

Hiiumaal on vähe selliseid mõnusaid liivarandasid, ja need asuvad meie kodust palju kaugemal. Aga ujuda ja värskendada saab igal pool. Vesi on küll ülisoe viimasel ajal aga värskendamiseks sobib see ka.

Ühel õhtul käisime Johannaga väga mõnusal kontserdil. Kui kontsert ikka sinu kodust poole kilomeetri kaugusel toimub ...

Kui seal lauspäikese käes istusin, mõtlesin et miks keegi mulle meelde ei tuletanud et mul on ju nüüd uus uhke kübar ... :)

Eriti äge oli popurrii 90-ndate lauludest ja bändidest. Mõned lõigud sellest siin:

Jaanitule veetsime taas heade sõprade juures, nagu eelmiselgi aastal. Väga tore oli.

Sain oma kassasahtli eelmisest töökohast kasutatuna. Kuna ta ühel päeval enam hästi ei käinud, arvasin et kolimise käigus on mõni münt ehk kuhugi vahele läinud. Tiit võttis kassasahtli lahti ja me leidsime sealt vahelt peaaegu 1000 krooni :O. Kuna rahavahetuse ajal ei raatsinud jätta mälestuseks suuri rahatähti, siis nüüd on mul need olemas :)

Vahepeal tähistasime Tiidu ema 82. ja isa 91. sünnipäeva. Kuna siin Käinas remonditakse põhjalikult ära 2 põhitänavat ja 2 sissesõiduristmikku tehakse ümber ringteeks ja osa tänavatest on juba üles kaevatud ja liiklus ümber suunatud on siin väga vaikne. Vaikne on ka seepärast ei Konsum kolis mujale. Seega siis nautisime vaikust ja tähistasine sünnipäeva pizza ja veiniga eestrepil :)

Ja nüüd juhtus see et üle aasta said kõik meie 4 last kodus kokku. Nii mõnus on tõdeda et kõigist on sirgunud täiesti normaalsed suured inimesed :) Ja Martast sirgub kindlasti ka :) Meil olid väga lõbusad need mõned päevad kuni Laura sõitis koos Martaga Tartusse, Johanna Tallinnasse tööle ja jäimegi Johannesega kahekesi.
Laura, kui värske autolubadeomanik, viis teisi randa ja poodi minu 20a vana autoga. Koos käisime Sõrul laeva vastas, kus ootas mind Saaremaal peale pandud kaup. (aerusid postiga keeruline saata)

Tiit lõikas kuusehekki. Sellise kuumaga nii kõrgel ronimine on paras pähkel.

Ja nüüd naudin oma vaba esmaspäeva edasi ja läheme vapralt uuele kuumalainele vastu. Kaheksa tööpäeva veel ja siis: Lõuna-Eesti, siit me tuleme :)