16 november 2020

Veel üks kõrvalepõige argielust

Meil on väga lahe seltskond Hiiumaa Lasterikaste Perede Ühenduses. Koos oleme juba aastaid käinud üle vabariigilisel lasterikaste perede suvepäevadel. Ükskord vist juba aastaid tagasi oli jutuks et peaks ükskord ka ilma lasteta kuhugi sõitma. Muidu on väljasõitudel alati kõigil hunnik lapsi kantseldada.

Augustis kui oli meie ühenduse piknik Kalestel, sai mõte jälle õhku visatud ja tubli juhatus võttis asja kohe käsile.  Koroona küll hõrendas meie soovijate ridu (haigeks jäi üks ema, teised lihtsalt ei riskinud tulla), aga viie pere vanematega veetsime võrratu nädalalõpu Pärnus Viiking Spa hotellis.

Tee peal kohtasime põtra. Allolev pilt on meie ees sõitvast autost tehtud.

Minu "ülihea" reageerimisega pilt põdrast tuli selline:

Alustasime reisi kohe hommikul vara et Pärnus veidi shopata.

Enne nelja olime juba basseinis. Rahvast oli küll palju aga see eriti ei seganud, välja arvatud siis kui mõni laps vette hüppas ja meie joogi sisse kloorivett pritsis. Seepeale me naljatasime et pidime ju ilma lasteta tulema :D Nautisime viite erinevat sauna, kuuma jaapani vanni, erinevaid veemassaaze, ja niisama mullivannis vedelemist. Peale kahte-kolme tundi ligunemist kuivatasime ennast ära panime riidesse ja läksime kohvikusse kohvi jooma. Sinna ei tohtinud hommikumantlitega minna :D Peale seda tõmbasime trikood jälle selga ja sukeldusime uuesti saunadesse.

Panen siia mõne pildi kodulehelt.

Kui saunadest küll sai läksime välja õhtust sööma

Puhkepäev oli nii väsitav et õhtusöögilt tagasi jõudes kukkusid kõik voodisse. Olgugi et oli plaanis veidi veel istuda, isegi snäkid olid ostetud :)

Peale hommikusööki käisime kiirelt läbi Pärnu turult ja suundusime kodu poole.

Kahjuks ei teinud ma pilti liha- ja kalalettidest kus oli väga isuäratav väljapanek.

See oli minu esimene spa reis. Kuna ka lapsed pole kunagi spas käinud, lubasime nendega minna veebruari koolivaheajal. Lastest on siis meil praegu järgi Johannes ja Marta :) Oleme küll käinud veekeskustes aga ilma ööbimiseta.

Kuna mul on esmaspäevad vabad, sain peale Marta kooli saatmist magada poole kahetestkümneni. Marta läheb kooli ise, uksest saatsin vaid välja :) Oi kus teised kõik kadestasid. Esmaspäeva hommikuti kell pool kuus teen ka Tiidule putru, aga seekord möödus see poolunes.

Spakülastus maksis 68€ kahele koos hommikusöögi ja piiramatu külastusajaga veekeskuses, jook veekeskuses 3€, õhtusöök kahele 32€ + (lõunasöök, bensiin ja praamipiletid, mille eest maksis Tiit)