10 november 2022

Võrtsjärve

Selleks aastaks planeerisime oma reisi Viljandimaale. Peatuspaigaks valisime Vanasauna puhkemaja Võrtsjärve ääres. Sel korral olime nelja perega, kokku 16 inimest. 6 nendest oli meie pere :)

Start nagu meil ikka hommikul esimese praamiga.

Esimene peatus Viljandis kuhu Tartust tuli bussiga Laura. Laura auto oli parajasti remondis.

Viljandis liitus meiega ka Johanna kes tuli Tabasalust koos Tiidu õe ja õemehega.

Esimesel päeval tegime jalutuskäigu Viljandi järve ääres. Tahtsime minna Viljandi linnuse varemetele aga just oli lõppenud Viljandi Folk ja igalpool olid alles aiad ja piirded ees.

Viljandi Teletups :)

Tiit esimese päeva õhtusöögiks heeringat puhastamas.

Iga pere ajas päeval oma asja. Osad käisid Tartus AHHAAS, lennundusmuuseumis ja veel muudes toredates kohtades. Aga hommikupudru ja õhtusöögi aegadel saime jälle kõik kokku et päeva meenutada.

Kuna kütuse hind oli just taevasse kerkinud ei plaaninud me eriti palju ringi sõita vaid rohkem puhata, nautida ja chillida :) Aga kuna järgmisel päeval oli pilves, sombune ja kergelt vihmane ilm sõitsime uuesti Viljandisse ja saime nüüd ligi ka linnuse varemetele.

Ühel päeval oli meil plaanis matkata Oiu sadamasse pizzat sööma. Selgus et sel päeval on pizzeria kinni. Suundusime siis uuesti Viljandisse ja tegime matka ümber Viljandi järve. Kaasa tuli Tiidu õde ja meie tüdrukud jäid koju.

ei tea kas see punamonument on veel alles ..

Peale matka võtsime lõuna kaasa Hesburgerist.

Tagaplaanil majake kus meie pere koos ühe teise perega ööbisime.

selline lahe kamp meil :)
Ja tagasi koju

Üks Johannese klassikaaslane sai ka meiega Hiiumaale

Järgmisel suvel siis plaan külastada Eesti suursaari. Rohkem siis Saaremaad :)