04 november 2022

I am back

 No ma pole ka tegelikult kuhugi väga kadunud olnud. Olen ikka aeg-ajalt üritanud ka siia postitada aga mul oli probleem minu google photos kontoga. One drive oli täis ja ma ei saanud pilte siia kantida et neid siis blogisse panna. Ma olen üritanud suuri faile kustutada, aga ikka pole piisavalt ruumi tekkinud. Olen päris palju tunde seepärast arvuti taga veetnud aga tulemust ikka ei saavutanud. Aga siis, vaatamata sellele et olen viimasel ajal rahatarkust kogunud, olen üritanud rohkem säästa ja investeerida kui kulutada, olin siiski sunnitud tegema kulutuse 2€/kuus ja one drive´i ruumi juurde ostma :) 

Aga siiski ei saa/oska ma neid viimaseid fotosid one drive´i eksportida. Aga ma sain nad lõpuks arvutisse. Nad on küll siin kõik täiesti segamini nii et annab sorteerida ja otsida et siia mingid kronoloogilises järjestuses mälestused saada. Aga ma annan endast parima.

Alustame siis 5.juunist mil toimus Hiiumaa suur laulu- ja tantsupäev. Marta laulis nii mudilaskooris kui ka tütarlaste kooris ja samuti ka tantsis. Ma jälle omast tarkusest tegin kogu üritusest lühikesi videolõike et siis Johannes need üheks kokkuvõtvaks videoks kokku klopsiks, aga need jupid said siiski nii suured et ma ei saanud neid talle kuidagi saadetud :D Nüüd on ta ka juba kaitseväes nii et sellega tegeleme siis kunagi hiljem, ma loodan...

Panen siia mõned jupid ja ise kiirustan nüüd tööle :)











Kommentaare ei ole: