24 august 2009

Hiiumaal 14.-16.08.2009

Kui me pole Hiiumaal paar nädalat käinud näevad meie peenrad välja sellised:

Natuke kõpitsemist ja siis näevad välja sellised:


Alguses tundus see mulle täiesti mõttetu põõsas. Kasvas keset muru. Istutasin ta ümber teiste põõsaste juurde ja ikka polnud tal ei nägu ega tegu. ja nüüd äkki hakkas ta õitsema ...



Need lõvilõuad kaevas Muti välja oma peenrast ja istutas mulle peenratäiteks, kuna mul pole veel täit visiooni mida ma kuhu panna tahan



Astrid ostsin uuelt taasavatud Nõmme turult pisikeste taimedena


Roosid hakkavad vaikselt kujunema minu lemmikuteks. Vihje: mul on koht hetkel ühele roosile ja mul on olemas roosa, kollane, oranz ja selline nagu pildil :)




Katsetus: üritan kasvama saada kreeka pähklipuu oksa. Alguses hoidsin vees, ja ei midagi. Siis torkasin mulda, ja nüüd vaatan mis ta kevadeks teeb.


Üks väike kreeka pähklipuu oks oli ka juuretükikesega, selle panin potti. Nüüd ma ei suuda otsustada kas istutan ta maha või lasen esimese talve toas talvituda. Potis ta õues küll talvel ellu ei jää.


Issi, kus me oleme? Issi, mis maa see on? Issi, kuhu me sõidame? Issi, mis koht see on? Issi, võta mind sülle ma ei näe hästi. ...


Käisime ka nüüd, pühade ajal Hiiumaal. Kartul sai üles võetud, siinjuures tänud Mutile. Kartul sai ka sorteeritud, siinjuures tänud Laura sõbrannale Kertile. Kartulikuhja ümber olid muidugi kõik lapsed. Mina enam ei mahtunud. See-eest näidati mulle ette iga kartul ja küsiti kuhu see läheb, kuhu see läheb ... Aga ei saa ju keelata kui lapsed tahavad ka teha.
Ah-jaa, valmis on ka suured ülimaitsvat pirnid.

Kommentaare ei ole: